diumenge, 16 de desembre del 2007

Txetxènia: la mort de les biblioteques

Ahir vaig poder gaudir d'un entranyable soparet a casa del meu amic Xavier. Gràcies a ell, vaig conéixer físicament el número 1 d'Eines. Papers per al canvi social, corresponent al passat mes de novembre. "Sí que estàs desfassada!", pensareu i potser teniu raó. Però el fet és que Lucas Marco o jo vam publicar un article a aquell número d'aquesta interessant proposta materialitzada en format revista. L'article, titulat "Txetxènia: la mort de les biblioteques", correspon a la secció "món" i, tot i que en el seu moment us vaig oferir l'entrevista completa, no deixa de ser interessant pegar-li una ullada a aquest article, que condensa els moments més intensos de l'entrevista i, de pas, coneixeu una nova publicació a la què li desitge el millor dels futurs possibles.
Podeu baixar-se l'article en format pdf ací.