dimecres, 10 de desembre del 2008

Una obra mestra...

... i no perquè ho diga la revista "Time".

3 comentaris:

Paco ha dit...

Jo m'he llegit de Bolaño, Estrella distante i em va agradar, tot i que hi han parts del llibre que no se si són fícció o realitat.

una forta abraçada.

aurora ha dit...

Jo no l'he llegida. En tot cas, aquesta que comentes és una obra menor i no crec que estiga a l'alçada de "Los detectives salvajes" o de "2666". T'ho dic per a què et faces amb alguna d'estes quant pugues i fliparàs...

Besets, Paco.

Marc Peris ha dit...

Los detectives salvajes. Gran obra que arribà a les meues mans per casualitat, fa molts anys, quan encara no s'escoltava massa de Bolaño. Em va despertar ecos de la meua biografia personal. L'amor a la literatura, Mèxic, la joventut, el viatge...