dijous, 13 de setembre del 2007

Mira per on...

(Entrada publicada originàriament el 5 de juny de 2007 al bloc cat.bloctum.com/diferenciairepeticio)

Promet que no era la meua intenció actualitzar el blog. Només he entrat al meu correu per visualitzar unes cosetes de cara a la preparació dels exàmens i resulta que m’he trobat amb el meu bon amic Marc, que resulta que també s’ha fet un blog i m’ha dit com podia penjar videos (sí, ho sé, no estic molt espabilada en el què a informàtica es refereix), així que açò és més una “posada en pràctica de la teoria” que una actualització en tota regla. No me la conteu, doncs, com a tal…

Com moltes de vosaltres sabreu, vaig tenir l’oportunitat de fer un viatget amb el Jose a Granada els passats dies 9 a 13 de maig: una espècie de teràpia abans de començar la recta final del curs.

Per a nosaltres el tapeo de Graná va ser tota una experiència gastronòmica ( sí, vinguerem més grossets), i passejar pels carrers de l’Albaycin i pels jardins de l’Alhambra i el Generalife va ser impressionant.

Us deixe algun video del nostre pas per l’Alhambra. Us recomane que patiu enveja i que decidiu anar si no ho heu fet encara!!

I pròximament... més!!!

1 comentari:

aurora ha dit...

Ei, guais, Granada és la crema. No s’ho muntaven gens malament els Omeies, una visió de l’Islam humanista i de savoir vivre…

Salam alaikum

Marc Peris