diumenge, 2 de desembre del 2007

Love is all

Amb aquesta frasse, finalitzaren ahir els germans químics el fantàstic show que protagonitzaren a València, a la Fira de Mostres.
Un concert respecte al què tenia una gran expectació, doncs mai els havia vist en acció i els seguisc des què era molt joveneta. De fet, no mentiria si diguera que gràcies a The Chemical Brothers em vaig iniciar en la música electrònica.
Així que sabia que m'ho anava a passar de la hòstia, n'era conscient que no m'anaven a defraudar, però la veritat és que la posada en escena va superar tot el què jo m'havia imagina't durant aquest últim mes.
L'espectacle de llum i color que ens van oferir anit va ser especial. Les projeccions eren impressionants i allò ben cert és que influien tant en l'ambient què l'ocasió es va presentar màgica. Mai oblidaré aquest concert.
Atenció als vídeos, aneu a flipar amb els visuals!

I no patiu, que si dic videoS (en plural) és perquè pròximament penjaré més. Alegria, alegria!