dimecres, 5 de desembre del 2007

Denunciem Pío Moa


Sí, ja sé que us vaig prometre més vídeos del pas per València dels Chemical Brothers, però com diu el saber popular: "Las cosas de palacio van despacio".


I poc a poc vaig fent aquest bloc. Tinc tantes coses a dir! I tanmateix tinc tant poc de temps per expressar-les ací!


Tremoleu, perquè el dia que tinga a la meua disposició més temps lliure no vaig a deixar-vos tranquils! Ho dubtaveu?


De moment és qüestió d'anar tirant, així que aquesta vegada vull informar-vos de què m'he sumat a una iniciativa que crec justa i necessària. Es tracta de signar una denúncia contra el pseudointel.lectual revisionista (ar)Pío Moa, que mereix el més fort rebuig i la més forta condemna a l'ostracisme per tothom. No obstant, mentre personatges sinistres com aquest (i altres, com César Vidal), siguen líders de vendes i estiguen amparats pels poders fàctics de la dreta espanyola més reaccionària, més antidemocràtica i més cafre, han de ser objecte de la nostra denúncia pública.


Així que signeu la denúncia contra Pío Moa si no ho heu fet ja. Trieu els vostres motius: si no els teniu, ací en van uns quants: http://tercerainformacion.es/3i/article2726.html


On podeu signar el manifest de recolzament a la denúncia contra Pío Moa? Ací.


Quin és el text de la denúncia? Aquest.


No t'ho penses. Per dignitat.