dilluns, 27 d’octubre del 2008

Hautsitako Leihoa. La ventana rota

Aquesta és la primera part d'Hautsitako Leihoa (o La ventana rota en castellà), un documental els directors del qual són Eñaut Tolosa i Hammudi Al-Rahmoun.
Com diuen a Rebelión, on l'he trobat, "a través de las historias de varios chicos detenidos por la «kale borroka» y las palabras pronunciadas por el entonces juez de la Audiencia Provincial de Madrid, Joaquín Navarro Esteban, nos adentramos en la terrible y silenciada realidad de Euskadi".
Especialment interessants m'han semblat les reflexions de l'esmentat jutge entorn a les doctrines penalistes que estan aplicant-se a Euskal Herria (provinents dels Estats Units) i que es coneixen, precisament, amb el nom que dóna títol a aquest documental.




Si voleu continuar el visionat del documental: ací teniu la segona part i ací la tercera.

2 comentaris:

Joan Vecord ha dit...

Hola Aurora! Avui llegia un blog on es parla del vídeo que comentes, i on n'apareix un altre d'interessant:

http://www.elinfiernovasco.tk/

PS: gràcies pels ànims! De moment, sembla que no és res, i que només m'he de preocupar pel pedaso de grip que porto a sobre...

aurora ha dit...

Hola Iván!

Doncs justet que ahir vaig començar a veure el què comentes, perquè aquest (La ventana rota) s'ha publicat al youtube com a resposta, precisament, a "El infierno vasco". No el vaig acabar.

PS: Si et val d'alguna cosa, jo porte ja un mes un trancazo que flipes. Així que vaja, no estàs sol...