dilluns, 26 de gener del 2009

L'spot publicitari valencià



- Donar un xec en blanc a un Arquitecte perquè et construisca un edifici lleig i gris: 760.880.921 euros

-Barallar-se per un campionat en la mar que solament va tenir una audiència del 4% de share, i que en realitat ningú entenia...: 1.500.000.000 euros

-Acceptar el xantatge d'un vell raquític amb pasta perquè vegem com 24 cotxes a 300 km/h passegen per les nostres platges: 100.000.000 euros

-Portar a un home amb sotana durant un dia perquè beneeixi totes les seues obres: 100.000.000 euros

-Crear coste el que coste una necessitat per a un estadi nou per al València, quan ha estat a punt de trencar l'entitat: 400.000.000 euros

-Crear l'Agora per a l'Open de Tennis que totes les ciutats han rebutjat: 113.000.000 euros

-Crear a Xàtiva una plaça de bous coberta per a un míting de Rajoy: 2.000.000 euros

-Ajuda a les seues campanyes sobre el transvasament de l'Ebre i desinformar amb el valencià-català i Educació per a la Ciutadania: 4.000.000 euros

-Per a crear una millor xarxa de transport metropolità; perquè puguen atendre'm una urgència en un hospital abans de 3 hores; perquè el meu germà puga estudiar en un edifici i no en un barracot; perquè les indústries tinguen ajuda en la competència internacional; per a fomentar l'I+D+I; per a desenvolupar la llei de dependència; per a pagar el deute de 15.000.000 euros a les universitats; per a no ser els millors en fracàs escolar; per a no ser una ciutat de primera amb sous del tercer món: NO HI HA DINERS

Per a tota la resta, MasterCamps

2 comentaris:

Vent d Cabylia ha dit...

Sublim. A donar-li difusió!

Manuel Pérez i Muñoz ha dit...

Boníssim! Visca la despesa valenciana.