divendres, 25 de setembre del 2020

Torna Sampleòpolis!


Ha arribat el moment d’anunciar-vos un humil projecte...
Entre els anys 2001 i 2002 vaig dirigir i presentar un programa de música electrònica cada divendres a les 23h en Ràdio Klara. Als controls de so m’acompanyaren
Xavier Martínez
primer i Andrés González després.
Tot i i el seu caire divulgatiu, ens ho passàvem tant bé fent-lo que el bon rotllo arribava als oients a través de les ones. A més, l’oferta musical era tant variada i heterodoxa en 60 minuts que podia agradar a tota classe de públic, des dels més puristes als més inconformistes.
Vaig poder comprovar-ho en una festa del programa organitzada en el pub ‘El Tornillo’ (desconec si encara existirà), allà per l’any 2001, on el feed-back amb el públic va ser espectacular. I així va ser com vaig començar a punxar en festes públiques i privades. La imatge és d'aquella nit.


Durant aquells anys vaig compartir “cabina” amb grans amics i vaig intentar que el personal s’ho passara d’allò més bé. Durant aquells anys vaig compartir “cabina” amb grans amics i vaig intentar que el personal s’ho passara d’allò més bé.
Després, Sampleòpolis també va ser un blog: http://sampleopolis.blogspot.com que servia de contenidor per a tot el que escrivia sobre música en diferents mitjans (crítiques de discos, entrevistes, cròniques i reportatges...) quan tenia temps, donat que mai ho he fet professionalment.
La meua relació amb la música ha continuat sent molt intensa aquests darrers anys, però no he gaudit del temps suficient per a cuidar aquesta passió i poder compartir-la amb vosaltres. Fins ara.
Porte molt de temps pegant-li voltes a la idea de tornar a fer ràdio i finalment se m’ha obert una finestra d’oportunitat que pense aprofitar. Així que... amics i amigues: TORNA SAMPLEÒPOLIS. En format podcast de 90 minuts i amb periodicitat mensual, cada primer diumenge de mes.
Com que sóc de la vella escola, el gravaré en directe i sense edició digital, utilitzant un portàtil, un micro i una taula de mescles Traktor Control S2.
I no res, porte dies planificant, investigant i guionitzant el primer episodi d’aquesta nova etapa de Sampleòpolis, que es titularà #Panoràmica i estarà disponible a partir del diumenge 4 d’octubre.
Solament em queda per decidir en quina plataforma. S’accepten suggerències!