diumenge, 16 de setembre del 2007

Ai, l'estiu...

(Entrada publicada originàriament el 23 de juny de 2007 al bloc cat.bloctum.com/diferenciairepeticio)

Avui és la nit de Sant Joan. Sempre m’ha agradat molt aquesta festa. Una festa pagana per celebrar l’arribada de l’estiu (la millor època de l’any, sens dubte).

Ai, l’estiu! La meua vida ronda entorn a l’espera de què arribe… de fet, a l’hivern, és com si estigués anul.lada. Res hi ha com la vitalitat que una persona té durant l’estiu: la platja, les terrasses, la piscina, les verbenes, les faldetes, els tirants i les xancles, la cerveseta, els gelats, les paelles i les torraes, les hores de llum… és impressionant!

No cal anar molt lluny per trobar la felicitat… els moments de plaer estiuencs no depenen de què et vages a Cancún (i per suposat, molt menys a Benidorm), depenen de les xicotetes coses que t’envolten a aquesta època màgica, i, com no, depenen de la companyia.

En bona companyia (i amb uns quants cubates al cos) suportes la música patxanga que dóna gust: el mateix et fa Shakira que el Koala. Ara bé, tampoc és plan escoltar porqueria durant tota l’època estival, per la qual cosa ho has d’equilibrar: de quan en quan necesites escoltar als millors DJ’s de minimal techno, no et pots perdre el Sensations Festival a Barraca o l’Electro Splash a Borriana (i bo, si xafes fort, doncs el FIB, que per a això és el millor).

Ai l’estiu! Quina llàstima haver de currar la majoria d’ells! Encara que, si t’ho muntes bé, no està tan mal allò de currar: tens pasta i, amb sort, alguns dies per gaudir-la on tu vullgues…
Us he dit ja que m’encanta l’estiu? Estic prou més alegre que de costum. Tothom ho està. Sobretot si tens un d’aquests broncejats super-sexis… Per cert, jo ja he començat a ficar-me moreneta, així que ja sabeu, si voleu estar guapes i guapos, prengueu una miqueta el sol, siga de platja o de muntanya, sempre afavoreix.

Aquest és el consell del dia de “l’Auroblogger” –com em diu el Lucas-, així que feta la recomanació, passe a acomiadar-me de totes vosaltres i a desitjar-vos una fantàstica-meravellosa-màgica-i-inolvidable nit de Sant Joan i un estiu del rotllo, com espere que siga el meu.

Us mantindré informats.

LOVE SUMMER, SUMMER OF LOVE!

2 comentaris:

aurora ha dit...

Se t’ha oblidat nomenar el Rebrot com a esdeveniment de l’estiu!!!

Que hi ha alguna cosa més a banda de festeta i platja a l’estiu!!

Pepito

aurora ha dit...

Otia, new look de blog. m’agrada. L’estiu està bé però la calor em mata.

besets.

Paco