dissabte, 6 de juny del 2009

No és veritat

Ahir em vaig quedar de pedra en llegir una notícia a Las Provincias el titular de la qual era: 'La extrema derecha holandesa se confirma como segunda fuerza con el 76% de los votos escrutados'. Tanmateix, en llegir el cos de la notícia em vaig adonar que no era veritat. Senzillament, perquè la participació als comicis s'ha situat en el 36,8%. Fet que situa l'abstenció com a primera força política del país.
Jo em pregunte: quan deixa de tenir legitimitat una democràcia representativa?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Efectivament, no és veritat, però no pel que dius, sinó senzillament perquè el partit de Wilders no és extrema dreta (més informació al meu blog :-))

aurora ha dit...

Hola David,

M'agradaria saber més d'allò que em dius, però no trobe res que se li semble en cap dels teus dos blogs: ni el del proxeneta ni el de París. Espere notícies...